دیدار خادمان امام مهربانی‌ها با جمعی از جانبازان در مشهد الرضا

خادمان امام مهربانی در دیدار با جانبازان مرکز توانبخشی امام خمینی (ره) در مشهد با آنان به گفت و گو نشستند.

جمعی از خادمان و خادمیاران حرم مطهر رضوی همزمان با  روز جانباز با جانبازان مرکز توانبخشی امام خمینی (ره) مشهد دیدار و از آن‌ها تجلیل کردند.

امین بهنام معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی گفت: در این دیدار جمعی از خادمان و خادمیاران با هدف تکریم و تجلیل مقام شامخ جانبازان با حضور در مرکز توانبخشی امام خمینی (ره) پارک ملت مشهد، با آن‌ها دیدار و روز جانباز را در کنار آنان گرامی داشتند.

او افزود: همه ما مرهون گذشت و فداکاری شهدا، جانباران، ایثارگران و آزادگان هستیم و مجاهدات آنان را هیچگاه فراموش نخواهیم کرد، بر همین اساس وظیفه خود دانستیم تا در سالروز ولادت حضرت اباالفضل (ع) با این سرافرازان دیدار کنیم و با توزیع هدایای متبرک و معنوی قدردان مجاهدت‌های آن‌ها باشیم تا فضای این آسایشگاه معطر به شمیم رضوی شود.

حجت الاسلام کریم دوان  مسئول آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) نیز در این مراسم با تجلیل از توجه خادمان رضوی به ایثارگران و جانبازان این مجموعه گفت: خادمان رضوی همواره در روز‌ها و ایام خاص برای روحیه دادن و سرکشی از جانبازان همراه با پرچم بارگاه منور رضوی به این مرکز مراجعه و فضایی معنوی را برای آنان فراهم می‌کنند.

او افزود: جانبازان این آسایشگاه ۷۰ درصد به بالا و ضایعه نخاعی هستند و حضور خادمان حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در میان این جانبازان به مناسبت ایام خجسته میلاد قمربنی هاشم و حضرت زین العابدین (ع) موجب مسرت آن‌ها شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار