رییس کل دادگستری استان قزوین از تعیین تکلیف بیش از ۲ هزار ردیف کالای موجود در انبار‌های سازمان اموال تملیکی استان به ارزش ۱۲۲ میلیارد ریال در سال جاری خبر داد.

 علی شعبانی رییس کل دادگستری استان گفت: با توجه به تاکیدات ریاست قوه قضاییه در خصوص لزوم تسریع در تعیین تکلیف اموال موجود در انبار‌های سازمان اموال تملیکی؛ این موضوع با جدیت در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفت و رسیدگی به پرونده‌های مربوطه به قید فوریت در دستور کار قرار گرفت.

مقام ارشد قضایی استان افزود: بر همین اساس و از ابتدای سال کالا‌های موجود در انبار‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان، با ارزش ۱۲۲ میلیارد ریال با اقداماتی از جمله «فروش، استرداد، واگذاری، اعاده و انهدام» تعیین تکلیف شدند.

شعبانی، رییس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه در سال جاری بازدید‌های مستمری توسط مسئولان قضایی از انبار‌های اموال تملیکی استان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در نتیجه این بازدید‌ها و اقدامات مذکور در کمتر از یک سال گذشته ۲ هزار و ۴۴ ردیف کالا موجود در انبار‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تعیین تکلیف شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار