باشگاه فنر باغچه ترکیه بنر زیبایی بعد از دیدار با قونیه اسپور به نمایش درآورد.

تعطیلی سه هفته‌ای دیدار‌های سوپر لیگ ترکیه بخاطر وقوع زلزله در این کشور و جان‌باختن بیش از ۴۳ هزار نفر کاری کرد تا شروع مجدد این رقابت‌ها نیز تحت تاثیر این حادثه تلخ قرار بگیرد و بازیکنان تمام تیم‌ها با مچ‌بند مشکی رنگ در زمین حضور پیدا کنند.

بازیکنان تیم فنرباغچه پس از اتمام دیدار شنبه شب مقابل قونیه اسپور در هفته بیست و سوم سوپر لیگ ترکیه، در میانه زمین دور هم جمع شدند و بنر بزرگی را در دست گرفتند که روی آن نوشته بود: «ترکیه عزیز ماست. زخم‌هایمان را با هم درمان می‌کنیم.»

بازیکنان فنرباغچه که در تلاش برای حفظ روند شکست‌ناپذیری برای ششمین بازی پیاپی مقابل قونیه اسپور و تثبیت جایگاهشان در رتبه دوم جدول سوپر لیگ ترکیه بودند، در دیدار برابر قونیه اسپور به برتری پُر گل ۴ بر صفر دست پیدا کردند و پس از آن هم بنر معناداری در حمایت از زلزله‌زدگان به نمایش درآوردند.

در زمان باز شدن بنر حدودا پنج‌متری و مشکی‌رنگ بازیکنان فنرباغچه در ورزشگاه شوکرو ساراچ‌اوغلو استانبول، دو آهنگ ترکیه‌ای «مملکتیم من» و «ترکیه من» نیز از بلندگو‌های این استادیوم پخش شد که هواداران و بازیکنان آن را هم‌خوانی کردند و پس از آن هم اعضای این تیم در میان تشویق تماشاگران به رختکن رفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار