عضو شورای عالی جهاد سازندگی گفت: مشکلات کشور با اقدامات جهادی برطرف می‌شود که این مهم موجب ناامیدی دشمنان خواهد شد.

حسین یکتا در نشست اخلاق مدیریتی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: دولت سیزدهم با محوریت مردم در حال خدمتگزاری است، اما کاستی‌هایی وجود دارد و دشمن هم تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به نظام اسلامی بکار گرفته است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون همواره مورد هجوم فتنه‌های استکبار بوده است افزود: دشمنان انقلاب اسلامی برای مقابله با مردم ایران در هر حوزه‌ای کوتاهی نمی‌کنند، اما خون شهدا، رهنمود‌های مقام معظم رهبری و راه حاج قاسم سلیمانی ضامن کشور است.

وی بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی نباید صرفا محدود به انجام دوران خدمت شوند بلکه نحوه خدمتگزاری آن‌ها باید خالصانه و در راستای رفاه مردم باشد.

یکتا با تاکید بر اینکه گرانی در شان مردم ایران نیست ادامه داد: اکنون در جنگ اقتصادی قرار داریم که مصداق نبرد جدی حق علیه باطل است، اما دشمنان هم می‌دانند فرزندان دهه هشتاد انقلاب حامی نظام هستند و نمی‌توانند ذره‌ای به کشور ضربه بزنند.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ درصد منابع معدنی دنیا در ایران قرار دارد افزود: هر مدیری باید در جایگاه خود جهادی اقدام کند چراکه کشور دارای ظرفیت‌های بیشماری است و برای برطرف کردن مشکلات باید تلاش کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.