جانبازان و ایثارگران در مسیر جهاد تبیین نقش‌آفرینی ویژه‌ای داشته باشند

فرماندار زرند گفت: نقل خاطرات جنگ جانبازان به عنوان سند‌های زنده تاثیر گذاری زیادی در راستای جهاد تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

مراسم گردهمایی جانبازان شهرستان زرند به مناسبت ولادت حضرت اباالفضل (علیه السلام) و روز جانباز با حضور حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند، سید رضا حسینی نژاد فرماندار، حسن عرب رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مدیران در محل سالن شهید شیرودی برگزار شد.

سید رضا حسینی نژاد فرماندار در این مراسم ضمن تبریک روز جانباز، فداکاری، ایثار، گذشت و اطاعت از، ولی امر را از جمله ویژگی‌های بارز حضرت ابوالفضل العباس (ع) برشمرد و خاطرنشان کرد: شما جانبازان و ایثارگران نیز با پیروی و الگو قراردادن شخصیت والا، معنوی و عظمت حضرت ابوالفضل العباس (ع) به عینه در میدان عمل برای اقتدار و سربلندی کشورمان ایثار و گذشت کردید.

او با بیان اینکه شما جانبازان سرافراز با پیروی و اطاعت از، ولی امر خود، همیشه و در همه حال در هر کجای کشورمان نیاز بوده در خط مقدم بودید و در برابر دشمنان ایستادگی کردید، افزود: جانبازان و ایثارگران در راستای جهاد تبیین خاطرات را در جمع‌های مختلف خانوادگی و دوستانه بیان کنند.

حسینی نژاد با اشاره به جهاد تبیین در فرمایش رهبری، تصریح کرد: جانبازان نمونه بارزی از جهاد تبیین دوران دفاع مقدس هستند و ما باید برای نسل جوان از آن‌ها الگوسازی کنیم، جانبازان مدافعان بی‌منت نظام جمهوری اسلامی هستند که جان خود را با الگو گرفتن از جانباز کربلا در کف اخلاص گذاشتند و از خودگذشتگی کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.