شهردار تبریز از آغاز طرح ۱۰ روزه‌ای خبر داد که به موجب آن با وانت بار‌هایی که در این شهر سدمعبر ایجاد کنند برخورد قانونی می‌شود.

آقای هوشیار در چهارمین قرار خدمت از سومین دور قرار‌های خدمت شهرداری تبریز بابیان اینکه طرح ساماندهی وانت‌بار‌های سدمعبری همچنان تداوم دارد اظهار کرد: اخطاریه‌های لازم برای وانت‌ بارها ارسال شده است و در صورت مشاهده مجدد سدمعبر این خودرو‌ها طبق روال قانونی به پارکینگ منتقل خواهند شد.

وی با بیان اینکه این وانت بار‌ها باعث ایجاد ترافیک و تضییع حق شهروندان می‌شوند تاکید کرد: مدیران و شهرداران مناطق تا ۱۰ روز آینده به جمع آوری سریع وانت بار‌های سدمعبری اقدام کنند.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح بساط‌ میوه فروشانی که باعث اختلال تردد در معابر می‌شوند جمع آوری خواهد شد.

وی با اشاره به کمبود پارکینگ در کلانشهر تبریز گفت: باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی به خصوص قطعات بزرگ و خالی در مسیر‌های اصلی و حتی مدارسی استفاده شود  و آنها تبدیل به پارکینگ شوند که از این طریق منبع درآمدی برای مدرسه ایجاد شده و باعث کاهش ترافیک در معابر می‌شود.

شهردار تبریز همچنین با بیان اینکه زیباسازی در تبریز مورد غفلت واقع شده است گفت: سال ۱۴۰۲ سال زیباسازی و نورپردازی برای تبریز خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۰۵ اسفند ۱۴۰۱
شاید مردم توان خرید از اینها را داشته باشند که به میمنت و مبارکی در حال جمع کردن آنها هستید. به نظرم وقت ان رسیده دولت با چند برابر قیمت کنونی با هزار منت میوه بنجل خود را به خورد مردم بدهد.