معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار تبریز گفت: ۱۱۴ دستگاه وانت‌بار میوه‌فروش در سطح مناطق دهگانه شهرداری تبریز جمع آوری شد.

آقای صدیقی با بیان اینکه از ابتدای آذر امسال طرح ساماندهی وانت‌بار‌های میوه‌فروش شهرداری تبریز در سطح مناطق دهگانه آغاز شده است گفت: این طرح با هدف پیشگیری از سد معبر، کاهش ترافیک شهری و ساماندهی این افراد در مکان‌های ویژه اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: زمین مورد نیاز برای استقرار این افراد شناسایی و آماده سازی شده و وانت بار‌های میوه فروش می‌توانند در ساعات مشخص در مکان‌های معین شده استقرار یافته و به مردم میوه عرضه کنند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار تبریز با بیان اینکه ساماندهی وانت بار‌های میوه فروش با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرا می‌شود، گفت: در این طرح، قبل از جمع‌آوری وانت بار‌های میوه فروش، ابلاغیه‌هایی از سوی شهرداری تبریز مبنی بر ثبت‌نام مالکان این خودرو‌ها در سطح شهر نصب شده بود.

آقای صدیقی با اشاره به اهمیت طرح ساماندهی وانت‌بار‌های شهری ادامه داد: با ساماندهی و جمع‌آوری وانت‌بار‌های میوه فروش شاهد کاهش ترافیک و سدمعبر در مسیر‌های اصلی شهر و تسهیل تردد شهروندان خواهیم بود.

وی یادآوری کرد: در سطح شهر تبریز ۵۰۰ دستگاه وانت‌بار میوه‌فروش فعالیت دارند که ۳۰۰ دستگاه آن در انحصار ۱۸ نفر بوده و به صورت اجاره در اختیار افراد قرار می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۰۴ دی ۱۴۰۱
چون ارزان است جمع می کنند؟ خدا را شکر که مسئولین دست در دست هم داده اند تا بنیان مردم را برکنند