فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: دشمن چشم دیدن ایرانی امن و آرام را ندارد و دائما در تلاش برای خدشه دار کردن این امر مهم است.

سردار محمد عبدالله پور که به مناسبت روز پاسدار سخنران پیش از خطبه نماز جمعه رشت بود، با بیان اینکه ضروری‌ترین امر در انقلاب، موضوع امنیت است افزود: دیگر فعالیت‌های کشور در گرو محقق شدن امنیت است.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای خدشه دار کردن امنیت ایران اسلامی گفت: در اغتشاشات اخیر، دشمن به دنبال برهم زدن امنیت بود و ما برای حفظ آن بیش از ۷۰ شهید و بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ مجروح دادیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: امروز، هر کشوری که به دنبال برهم زدن امنیت ایران باشد، در هر کجای جهان که قرار گیرد امنیت خودش به خطر خواهد افتاد که نمونه اش جابجایی مکان شبکه دروغ پراکنی ایران اینترنشنال است.

سردار محمد عبدالله پور گفت: امروز هیچ ناو آمریکایی در خلیج فارس حضور ندارد.

وی با اشاره به قدرت بالای نظامی ایران افزود: در کنار قدرت نظامی باید به مسائل فرهنگی به ویژه مسائل فرهنگی کودکان و نوجوانان، توجه جدی شود چرا که دشمن، از طریق مسائل فرهنگی به دنبال تسخیر ذهن و روح نوجوانان و جوانان است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر ترویج فرهنگ ایرانی، اسلامی و عاشورایی افزود: در حل مسائل و مشکلاتِ اقتصادی نیز باید از شیوه مدیریت غربی خارج شد و با مدیریت و کار جهادی در حل این مسائل تلاش کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.