شهردارلیکک گفت:در آستانه سال جدید شهرداری لیکک با زیبا سازی، ایجاد المان‌های مختلف و گل کاری معابر این شهر را برای استقبال از نوروز آماده می‌کند.

 در کمتر از یکماه مانده تا آغاز سال جدید شهرداری لیکک با زیباسازی، تزئین و فضای سبز شهری اماده پذیرایی از مردم و مسافران نوروزی می‌شود.

شهردارلیکک گفت: فضاسازی شهری، گل‌کاری، آماده‌سازی فضای سبز و نصب المان‌های نوروزی در آستانه بهار در سطح این شهر انجام می‌شود تا فضای شهر زیباتر شود و نشاط اجتماعی در میان شهروندان افزایش پیدا کند.

مشیری می گوید: به دلیل فضای خاص نوروز و آغاز بهار طبیعت، شهرداری فضاسازی محیط شهری و به‌کارگیری المان‌های مناسب نوروز را در دستور کار دارد و سعی دارد به زیباترین شکل ممکن شهر را آماده استقبال از بهار کند.

او افزود: فضاسازی شهری، گل‌کاری، آماده‌سازی فضای سبز و نصب المان‌های نوروزی در آستانه بهار در سطح شهر انجام می‌شود تا فضای شهر زیباتر شود و نشاط اجتماعی در میان شهروندان افزایش پیدا کند.

شهردار لیکک اضافه کرد: با گلکاری و نقاشی شهرتا طراحی عناصر و نشانه‌های بصری شهری برای پذیرایی از میهمانان نوروزی آماده می‌شویم.

رنگ آمیزی جداول خیابان‌ها و نماد‌های داخل شهر و همچنین ترمیم حفاریها و کنده کاریها و چاله چوله های شهر و آسفالت معابر و کوچه ها  از دیگر اقدامات عوامل شهرداری لیکک برای بهسازی و زیبا سازی فضای این شهر در آستانه عید نوروز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.