مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از دانشگاه علوم پزشکی خواست برای خدمات‌رسانی به مردم، ستاد مدیریت بحران خود را در فریدونشهر مستقر کند.

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران مشترک استان اصفهان و شهرستان فریدونشهر با توجه به شرایط اضطراری و طولانی شدن مدت بسته ماندن راه‌های ارتباطی ۹ روستای پشتکوه دوم بخش موگویی برگزار شد.


در این جلسه منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خواست ستاد مدیریت بحران خود را در شهرستان فریدونشهر برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و معاینه کامل اهالی روستا‌های در محاصره برف و تامین دارو‌های مورد نیاز مستقر کند.


او ارائه برنامه‌هایی برای برون رفت از تکرار چنین شرایطی برای روستا‌های در محاصره برف را خواستار شد.

صفا فرماندار فریدونشهر هم با اشاره به اینکه شدت بارش برف مانع از بازگشایی راه‌های ۹ روستای پشتکوه دوم بخش موگویی شده، از مسئولان ادارات کل استان درخواست کرد: امکانات مورد نیاز را برای رفع مشکل به این شهرستان اختصاص دهند.

مسدود شدن راه‌های ارتباطی، قطع خدمات بهداشتی و درمانی، تامین آذوقه انسانی و دامی روستا‌های محاصره شده در برف و تامین برق پایدار برای روستا‌های کمران و گوکان در این جلسه بررسی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار