رئیس شورای شهر اهواز از آسفالت معابر کوی جانبازان اهواز خبر داد.

سیاوش محمودی گفت: در ادامه خدمات رسانی مجموعه مدیریت شهری امروز از اقدامی که سالیان سال توقع شهروندان ساکن کوی جانبازان بود به سرانجام و مورد بهره‌برداری قرار گرفت، در این عملیات بالغ بر ۲۷هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت با هزینه‌ای بالغ بر ۱۴میلیارد تومان در این محله انجام شده است.

او می‌گوید: مسئله آسفالت یکی از دغدغه‌ها و مطالبات جدی شهروندان اهواز، یکی از نیاز‌های اساسی و وظایف ذاتی شهرداری است که با تلاش‌های انجام شده تا کنون اقدامات خوبی انجام شده است به گونه‌ای که در طول ۱۱ ماه گذشته بالغ بر ۸۰۰ هزار متر مربع عملیات آسفالت اجرا شده است.

به گفته او انتظار می‌رود با انعقاد قرارداد‌های جدید و تامین اعتبار بتوانیم در سال آینده مسئله آسفالت را تا حدودی رفع و معابر شهر اهواز در شرایط بهتری قرار گیرند.

محمودی گفت: اجرای عملیات آسفالت نیازمند تامین اعتبار است، با توجه به اخبار واصله در حوزه عوارض آلایندگی، نرخ نیم درصدی به صورت علی الحساب به شرکت‌های آلاینده ابلاغ شده است.

به گفته او انتظار می‌رود مجموعه شرکت‌های حوزه شهری اهواز و اداره کل امور مالیاتی استان با پرداخت این عوارض در توسعه شهر اهواز و رفع مشکلات معابر کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.