استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی کالا‌های اساسی و استراتژیک مورد نیاز مردم استان باید به‌موقع تامین و ذخیره‌سازی شود.

غلامعلی حیدری در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در ذخیره‌سازی کالا‌های اساسی نباید هیچ مشکلی وجود داشته باشد.

وی با اشاره به مهار شیوع ویروس کرونا و برگزاری سفر‌های نوروزی امسال افزود: برای نوروز راه‌اندازی نمایشگاه‌های فروش صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی در کنار فروشگاه‌های دیگر مورد توجه باشد.


بیشتر بخوانید


حیدری تصریح کرد: در هر کدام از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری باید حداقل یک بازار روز و یک بازار صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی راه‌اندازی شود.

وی تامین زیرساخت‌های مختلف و افزایش نظارت‌ها بر بازار چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و یادآور شد: فرمانداران و گروه‌های نظارت و بازرسی دستگاه‌های اجرایی مرتبط در چهارمحال و بختیاری نظارت‌های میدانی خود را در آستانه نوروز افزایش دهند.

رییس ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در این راستا آموزش‌های مورد نیاز به اعضای گروه‌های بازرسی و بسیج ارائه شود.

وی قیمت‌گذاری دقیق و هماهنگ برای انواع کالا‌های اساسی موجود در چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و گفت: فرمانداران بر نحوه توزیع میوه شب عید نظارت مستمر داشته باشند.

حیدری تاکید کرد: نظارت بر تشکیل و فعالیت کشیک نوروزی اصناف و آمادگی ناوگان عمومی حمل‌ونقل مورد توجه مسئولان مرتبط در چهارمحال و بختیاری قرار گیرد.

وی با اشاره به بارش‌های سنگین برف اخیر و تلاش گروه‌های مختلف برای خدمات‌رسانی به مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری افزود: رییس‌جمهور، معاون اول رییس‌جمهور، وزیر کشور و تعدادی مسئولان ملی با حضور در استان برای تسریع در روند خدمت‌رسانی به مردم پیگیری و اقدام کردند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: البته در این زمینه کمبود‌هایی هم وجود داشت، اما سایر استان‌های کشور هم برای خدمات‌رسانی به مردم و بازگشایی راه‌های استان همکاری ویژه‌ای داشتند.

وی یادآور شد: در آستانه نوروز بازدید‌های استاندار چهارمحال و بختیاری و معاونان استاندار از حوزه‌های مختلف خدمات‌رسانی در شهرستان‌های استان افزایش می‌یابد.

حیدری اظهار داشت: مسئولان وظایف خود را به‌خوبی و به‌موقع انجام دهند تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دربه در
۱۲:۴۹ ۰۴ اسفند ۱۴۰۱
جناب اقای استانداری وقتی به وفورهمه چیزداشته باشی ولی قیمتهااینقدربالاست که هیچ کس قدرت خریدنداردمن دیروزیک کیلوگوشت گاویخ زده خریدم 200هزارتومان فکری بحال تورم وبدبختی مردم بکنید
آخرین اخبار