سرپرست انتظامی جیرفت از کشف یک دستگاه خودروی پژو پارس سرقتی از تهران بزرگ توسط ماموران پاسگاه انتظامی دلفارد این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس استان کرمان مبنی بر احتمال تردد یک دستگاه خودروی سرقتی از تهران بزرگ در محور جیرفت-دلفارد بلافاصله طرح مهار در شهرستان اجرا و موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در این راستا ماموران پاسگاه انتظامی دلفارد به سرعت اقدام به ایست بازرسی مقطعی در این محور کردند و موفق شدند خودروی مسروقه را متوقف و راننده آن را دستگیر کنند.

سرپرست انتظامی جیرفت با اشار به برقراری تماس با فرد مالباخته جهت تحویل خودرواش بیان کرد: سارق این خودرو جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

برچسب ها: پژو پارس ، سرقت خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
من عکس و تصویر دزد دادم ولی هیچکس پیگیریی نمیکنه اخه خدارو خوش میاد اونجا نشستن فقط فرم پرکن یکاری بکنید ۷ سال زحمت کشیدم تا ی پرشیا گرفتم آخرشم دزدیدن
بغیر خدا کسیو ندارم
Iran (Islamic Republic of)
عل
۲۰:۴۹ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
والا.غرب.تهران.روزانه.حداقلش.داره.۲.تاخودرودرروزسرقت.میشه.اصلا.کسی.بآقاشون.کآری.هم.نداره.ماین.خودمو..پارسال.شب.عیدی.تو.جنت.اباد.بردن..کلانتری.رفتم.شکایت.کردم.هیچ.اقدامی.نکردن.بهم.گفتن.برو.هروقت.پیداشد.بهت.زنگ.میزنیم...ماهم.دست.خالی.برگشتیم.اومدیم.نشستیم.توخونه.
آخرین اخبار