فرمانده انتظامی بم گفت: اعضای باند ۴ نفره سارقان مسلح و عاملان درگیری مسلحانه با ماموران پاسگاه تهرود، شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ یوسف سلیمانی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه و زورگیری در سطح شهرستان بم و مناطق همجوار و همچنین درگیری مسلحانه اخیر افراد مسلح با ماموران پاسگاه انتظامی تهرود، شناسایی و دستگیری عاملان این جرائم به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: بدین منظور با تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی پلیس بم مشخص شد اعضای یک باند به صورت حرفه‌ای در زمینه سرقت مسلحانه خودرو فعالیت دارند و با خودرو‌های سرقتی اقدام به قاچاق اتباع غیرمجاز و حمل مواد مخدر می‌کنند و اخیرا نیز در صدد انجام یکی از سرقت‌های خود هنگام عبور از محور بم ـ کرمان با ماموران پاسگاه تهرود درگیر و با تیراندازی به سمت ماموران و رها کردن خودروی خود فرار می‌کنند.

فرمانده انتظامی بم بیان داشت: در این رابطه با اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بم هویت ۴ نفر از اعضای این باند شناسایی و این افراد در یک عملیات ضربتی در شهر کرمان دستگیر شدند.  

او تصریح کرد: انجام سرقت‌های مسلحانه خودرو در شهرستان‌های ریگان و فهرج، قتل راننده یک خودرو در یکی از شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان و چندین مورد شرارت و ناامنی دیگر در پرونده سیاه این متهمان خودنمایی می‌کند.

سرهنگ  سلیمانی با اشاره به واکاوی اطلاعاتی اعضای این باند به منظور شناسایی دیگر جرائم و همچنین سایر افراد مرتبط با اعمال مجرمانه آنان تصریح کرد: با توجه به سوابق و شرارت‌های این افراد، قطعا با انهدام این باند از جرائم و ناامنی‌هایی که در صدد انجام آن‌ها بودند، پیشگیری شد و این رویکرد مهم‌ترین نتیجه تلاش‌های شبانه روزی پلیس در انهدام اینگونه باند‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار