ارتش انگلیس تاریخ انقضای مهمات را نادیده می‌گیرد

ارتش انگلیس که از کمبود مهمات در صورت بروز جنگ رنج می‌برد، تصمیم گرفته تاریخ انقضای مهمات موجود را نادیده بگیرد.

ارتش انگلیس که از کمبود مهمات در صورت بروز جنگ رنج می‌برد، تصمیم گرفته تاریخ انقضای مهمات موجود را نادیده بگیرد و مقررات ایمنی در این باره را کنار بگذارد.

روزنامه دیلی میل نوشت: کارشناسان نظامی مدت هاست می‌گویند ارتش انگلیس در صورت ورود به یک جنگ جدید فقط برای چند هفته مهمات جنگی دارد.

به نوشته روزنامه دیلی میل، ارسال کمک‌های نظامی انگلیس به اوکراین، کمبود‌هایی در زمینه جنگ افراز‌های ارتش انگلیس پدید آورده است و اکنون این ارتش می‌خواهد سیاست "ابتدا ایمنی" را نادیده بگیرد و به تاریخ انقضای مهمات توجه نکند.

این روزنامه به نقل از مقامات وزارت دفاع و ارتش انگلیس نوشت پس از حمله روسیه به اوکراین، انگلیس اکنون حتی از زمان جنگ سرد نیز با تهدید‌های بیشتری روبروست.

به نوشته روزنامه دیلی میل، شرکای انگلیس در پیمان آتلانتیک شمالی، ناتو، بار‌ها از کمبود‌های نظامی انگلیس انتقاد کرده اند.

این روزنامه نوشت توبیاس الوود، رئیس کمیته دفاعی مجلس عوام انگلیس گفته است تاریخ انقضای مهمات موجود از جمله موشک‌های هلفایر از کشوری به کشور دیگر در پیمان ناتو، با این که سال تولیدشان همزمان است، تفاوت می‌کند که قابل قبول نیست.

ژنرال رابرت مگووان، معاون رئیس ستاد مشترک ارتش انگلیس نیز تایید کرده است که این موضوع، قابل قبول نیست و باید خطر‌های جدید را پذیرفت.

او گفته است با پذیرش این خطر‌ها اکنون می‌توان مهمات موجود را بیش‌تر از زمان مقرر نگهداری و استفاده کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار