وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که تعداد شهدای جنایت امروز نظامیان صهیونیست‌ در شمال کرانه باختری به ۱۰ نفر افزایش یافته است.

امروز چهارشنبه در حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر نابلس در شمال کرانه باختری ۱۰ فلسطینی شهید و بیش از ۱۰۰ نفر زخمی شدند و گردان‌های قدس از شهادت فرمانده گردان نابلس خبر داد. 

به گزارش الجزیره، رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین در همین راستا از دولت آمریکا خواست که در اقدامی فوری فشار مؤثری بر رژیم صهیونیستی برای توقف جنایات خود اعمال کند.

گردان‌های القسام نیز اعلام کرد که مقاومت ناظر بر «جنایت‌های روزافزون دشمن است و صبر و شکیبایی آن لبریز شده است.»

وزارت بهداشت فلسطین کشته شدن ۱۰ فلسطینی و مجروح شدن حدود ۱۰۰ نفر دیگر را تایید کرد، زیرا نیرو‌های اشغالگر در جریان یورش خود به شهر نابلس به آن‌ها تیراندازی کردند که تعدادی از آن‌ها به شدت مجروح شدند.

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که اعضای این سازمان با ده‌ها مورد مجروح گلوله در نابلس و همچنین ۲۵۰ مورد خفگی روبرو شده‌اند.

هلال احمر پیشتر اعلام کرده بود که گروهی از مجروحان ناشی از گلوله‌های جنگی را به بیمارستان‌های این شهر منتقل کرده اند و ده‌ها مورد خفگی با گاز اشک آور وجود دارد که در صحنه حضور داشتند.

این سازمان افزود که نیرو‌های اشغالگر همچنان از رسیدن کادر درمان به محل جلوگیری می‌کنند.

خبرنگار الجزیره گفت: ۳ خبرنگار هنگام پوشش خبری هجوم به شهر نابلس بر اثر گلوله‌های اشغالگران زخمی شدند.

شاهدان عینی به خبرگزاری آناتولی گفتند که صبح امروز نیرو‌های زیادی از ارتش رژیم صهیونیستی از چندین ورودی به شهر نابلس یورش بردند.

گردان‌های قدس از شهادت محمد ابوبکر جنیدی، فرمانده گردان نابلس خبر دادند.

نیرو‌های فلسطینی همچنین از حمله همه جانبه امروز اشغالگران به رام الله و استان البیره برای مقابله با عزاداری برای شهدای کشته شده توسط ارتش اشغالگر خبر دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار