اشتیه: صهیونیست‌ها بحران داخلی خود را دیگر مناطق تعمیم می‌دهند

نخست وزیر تشکیلات خودگردان حمله صهیونیست‌ها به نابلس را که منجر به شهادت ۵ فلسطینی و مجروح شدن ۳۶ نفر دیگر شد محکوم کرد.

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین حمله نظامیان صهیونیست به نابلس را که منجر به شهادت ۵ فلسطینی و مجروح شدن ۳۶ نفر دیگر شد محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) «محمد اشتیه» نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین این حمله را تروریسمی سازمان یافته دانست که رژیم صهیونیستی از طریق آن به دنبال صدور بحران داخلی خود به فلسطین است.

او از سازمان ملل خواست از سیاست استاندارد‌های دوگانه که رژیم صهیونیستی را تشویق به ادامه اقدامات خصمانه علیه مردم فلسطین می‌کند، دست بکشد.

اشتیه ضمن عرض درود به مردم شهر الصابره که در طول این سال‌ها دست از فداکاری برنداشتند، تاکید کرد هر اقدامی که علیه مردم فلسطین اعمال شود، آن‌ها را از ادامه مبارزات مشروع خود برای دستیابی به اهداف شان یعنی آزادی، پایان دادن به اشغال و ایجاد کشور مستقل با پایتختی قدس، باز نخواهد داشت.

ساعتی پیش شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر گزارش داد شمار زخمی‌های حمله نظامیان اشغالگر صهیونیست به شهر نابلس در کرانه باختری به ۳۶ نفر افزایش یافت. سه خبرنگار هم که در حال پوشش درگیری‌ها در نابلس بودند، هدف گلوله نظامیان اشغالگر قرار گرفتند.

وزارت بهداشت فلسطین نیز اعلام کرد که در جریان یورش نیروهای صهیونیستی به شهر نابلس در کرانه باختری ، دو شهروند فلسطینی به شهادت رسیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار