مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر از اجرای طرح پایش تراکتور‌ها و کشت ۸۰۰ هکتار از مزارع شهرستان خرمشهر به صورت مستقیم در این شهرستان خبر داد.

کیوان طرفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر گفت:عملیات به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد تراکتور‌ها با استفاده از، مدیریت مصرف سوخت و مبارزه با عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی توسط بخش خصوصی در حال انجام است.

وی گفت: پیش بینی می‌شود در این راستی آزمایی تعداد ۶۰۰ دستگاه تراکتور و کمباین در حوزه شهرستان مورد بررسی قرار بگیرد و تاکنون ۱۷۸ تراکتور پایش شده است.

مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر بیان‌کرد: این راستی آزمایی تا ۲۰ اسفند ماه ادامه دارد. در این طرح، مشخصات فنی تراکتور‌ها شامل شماره شاسی و شماره موتور بررسی و با سند تراکتور مطابقت داده می‌شود و براین اساس تراکتور‌های واجد شرایط مشخص و مجاز به گرفتن سوخت هستند.

طرفی ادامه‌داد: تراکتور‌هایی که این شرایط را نداشته باشند با اعلام مدیریت جهاد کشاورزی خرمشهر به شرکت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، نسبت به قطع سهمیه سوخت آن‌ها اقدام خواهد شد.

وی گفت: تایید و دریافت سوخت فروردین تا شهریور ۱۴۰۲ منوط به داشتن گواهی صلاحیت تراکتور که توسط مجری طرح صادر شده است؛ صورت می‌پذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.