۶ هزار و ۴۴۱ قلم کالا از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به خانواده‌های مددجو آسیب‌دیده از سیل اهدا شد.

آیین اهدای اقلام بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به سیل‌زدگان استان با حضور مدیرکل کمیته امداد استان، مدیر امور شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و دیگر مسئولان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

علی توکلی، مدیر امور شعب بانک قرض‌الحسنه مهر استان در این مراسم با اشاره به اینکه کمک به نیازمندان از جمله رسالت‌های این بانک است بیان کرد: ایجاد زمینه اشتغال، تولید و کمک به نیازمندان از جمله مسئولیت‌های اجتماعی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است که تاکنون در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است.


بیشتر بخوانید


وی افزود: در راستای کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده بر اثر سیل اقلامی تهیه شده که توسط کمیته امداد، بهزیستی و مدیریت بحران به دست نیازمندان می‌رسد.

جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد استان ضمن تقدیر از کمک‌های بانک قرض‌الحسنه مهر استان به خانواده‌های تحت حمایت گفت: اقلام اهدائی به این نهاد شامل ۱۱۲ تخته پتو، ۶۳۰۰ بسته لوازم‌التحریر و میز تحریر، ۷ دستگاه وسایل گرمایشی و ۲۲ عدد چراغ و نورافکن می‌باشد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان می‌رسد.

لازم به ذکر است، علاوه‌بر آمادگی ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان برای دریافت کمک‌های مردمی، کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* نیز برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های نقدی در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار