استاندار اردبیل گفت: مشکلات بیش از ۲۰ واحد و طرح تولیدی استان بررسی و برای حل این مشکلات تصمیم‌گیری شد.

سیدحامد عاملی گفت: مشکلات بیش از ۲۰ واحد و طرح تولیدی استان اردبیل در زمینه‌هایی همچون اصلاح جواز، انتقال سند، تسهیلات، انشعابات و تأمین زیرساخت گاز و برق بررسی و تصمیمات لازم برای رفع این مشکلات اتخاذ شد.

استاندار اردبیل در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل افزود: مشکلات بیش از ۲۰ واحد و طرح تولیدی استان اردبیل در زمینه‌هایی همچون اصلاح جواز، انتقال سند، تسهیلات، انشعابات و تأمین زیرساخت گاز و برق بررسی و تصمیمات لازم برای رفع این مشکلات اتخاذ شد.

مشکلات واحد‌های تولیدی در کم‌ترین زمان حل شود

عاملی بیان کرد اظهار کرد: حل مشکلات واحد‌های تولیدی در کم‌ترین زمان ضروری است چراکه با توجه به تورم موجود، تأخیر و تعلل در حل مشکلات تولیدکنندگان، موجب وارد آمدن زیان به عرصه تولید می‌شود که باید دستگاه‌ها در راستای رفع موانع و بانک‌ها نیز در جهت تأمین نقدینگی واحد‌ها تلاش کنند.

او افزود: ستاد تسهیل با هدف رفع موانع حوزه تولید و ارائه راهکار‌های لازم در راستای حل مشکلات برگزار می‌شود و مساعدت‌ها در این ستاد باید منجر به رفع مشکلات و تداوم تولید شود و حوزه‌های مربوط در قالب ظرفیت‌های قانونی تلاش‌های لازم را انجام دهند.

استاندار اردبیل بیان کرد: با توجه به بروز برخی مشکلات بانکی از جمله بدهی در بین تولیدکنندگان، توجه ویژه سرمایه‌گذاران به برنامه‌ریزی قبلی و ارائه طرح توجیه‌دار و دارای طرح اقتصادی و آورده اولیه برای اخذ تسهیلات دارای اهمیت است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.