مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: رعایت استانداردها، بازاری مطمئن و پویا را برای تولیدکنندگان در سطح استان ایجاد می‌کند.

هاشم علایی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و خدمات واحد‌های تولیدی در راستای انطباق محصولات با مقررات استاندارد و احساس مسئولیت در قبال حقوق مصرف کنندگان و استمرار تولید با کیفیت در شرایط تحریم گفت: رعایت استاندارد ها، بازاری مطمئن و پویا را برای تولیدکنندگان ایجاد می‌کند.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: یک محصول زمانی ماندگار است که ایمنی و سلامت مشتری را تامین نماید و واحد تولیدی زمانی به برند مطلوب می‌رسد که هم نیاز مصرف کننده و هم توسعه پایدار را مد نظر قرار دهد؛ و رمز ماندگاری برند محصولات، به روز آوری فناوری تولید و ارتقاءکیفیت می‌باشد.

علایی تصریح کرد: اداره کل استاندارد استان اردبیل همواره در کنار واحد‌های تولیدی و خدماتی بوده و با افتخار، حمایت از تولیدات و رفع موانع و توسعه استانداردسازی در استان را سرلوحه کار قرار داده است.

او همچنین برای برگزاری نشست‌های تخصصی استاندارد و کیفیت برای رفع مشکلات واحد‌های استان اعلام آمادگی کرده و مشارکت مدیران کنترل کیفیت واحد‌های تولیدی را در دوره‌های آموزشی و تدوین استاندارد‌های ملی خواستار شد.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل از ابتدای سال ۱۴۰۱ از خطوط تولید و آزمایشگاه واحد‌های تولیدی از جمله نگین ارمغان مغان، شیرین نوش اردبیل گستر، صنایع آران پلیمر آوند، رویای هفت آسمان، آریا مهر باراد قرن، آرسا تک سو واثق، سبلان باتری و پرتو گستر آژنگ بازدید به عمل آورده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.