مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: جشن احسان و نیکوکاری در آستانه فرا رسیدن سال نو با شعار عیدی برای همه از ۱۴ اسفند ماه برگزار می‌شود.

محمدرضا میری مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: هر ساله در آستانه عید نوروز کمیته امداد برای کمک به مایحتاج ضروری خانوار‌ها اقدام به برگزاری جشن نیکوکاری می‌کند.
 
وی افزود: این جشن همزمان با سراسر کشور در روز احسان و نیکوکاری و باهدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی و تأمین پوشاک و ملزومات خانوار‌های نیازمند به‌خصوص دانش‌آموزان با شعار «عیدی برای همه» برگزار می‌شود.
 
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر به زمان و مکان برگزاری جشن نیکوکاری اشاره و اضافه کرد: این جشن با همکاری صدا و سیما، آموزش و پرورش، بسیج، مساجد و مصلی‌های نماز جمعه و بیش از ۲۰۰ مرکز نیکوکاری فعال از روز ۱۴ اسفند ماه همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود.
 
به گفته وی مراکز نیکوکاری و اداره‌های کمیته امداد در سراسر استان آمادگی دریافت کمک‌ها و نذورات هم‌استانی‌ها را دارند و خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های کالایی خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکار در سراسر استان تحویل تا در آستانه سال نو در اختیار نیازمندان هم استانی قرار گیرد.
 
میری به روش‌های جمع آوری کمک‌های نقدی هم اشاره کرد و گفت: مردم نیکوکار هم استانی برای پرداخت کمک‌های خود می‌توانند از طریق کد دستوری #۱*۰۷۷*۸۸۷۷* وجه مورد نظر خود را پرداخت کنند و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۷۰ و شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱  با شناسه ۸۸۰۳۱۸۱۲۶  نزد بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی (ره) اقدام کنند.
 
وی یادآور شد: در سال گذشته مردم خیر و نیکوکار هم استانی با اهدا ۲۴۵ میلیارد ریال در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود در جشن نیکوکاری مشارکت کردند، که پیش‌بینی می‌شود با همت مردم نوع دوست و نیکوکار استان این رقم امسال افزایش چشمگیری نسبت به سال گذشته داشته باشد.
 
به گفته مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در زمان حاضر حدود ۴۰ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۸۲ هزار نفر در استان بوشهر تحت حمایت کمیته امداد هستند که در طول سال از خدمات متنوع این نهاد و همچنین کمک‌های خیران و نیکوکاران بهره‌مند می‌شوند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.