عضو شورای شهرکرد گفت: کمبود پارکینگ در ساختمان‌های شهرکرد در دوره‌های گذشته از عوامل سنگینی ترافیک کنونی شهر است.

محمدرضا بیاتی رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد گفت: شهرداری شهرکرد طرح جامع پسماند مرکز استان را در قالب یک طرح شهرستانی تهیه کند.

وی تاکید کرد: طرح تفکیک زباله از مبدأ اکنون در مقیاس محدودتر و اولیه در حال انجام است و اجرای آن با این روش جدید موفق خواهد بود.

بیاتی افزود: بُعد تبدیل پسماند به کمپوست کارخانه‌ای از سوی بخش خصوصی راه‌اندازی شد، اما تعطیل شد.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: عملکرد کمیسیون‌های این شورا، شهرداری شهرکرد و سازمان‌های زیرمجموعه مدیریت شهری در سال گذشته ارزیابی و ارائه شود.

بیاتی، نادیده گرفته شدن کمبود پارکینگ در ساختمان‌های شهرکرد در دوره‌های گذشته را یکی از عوامل سنگینی ترافیک کنونی مرکز چهارمحال و بختیاری دانست و اظهار داشت: نگاه فنی و تخصصی به شهر ضروری است و رفع معضل ترافیک و هوشمندسازی خیابان‌های شهرکرد به طرح جامع ترافیک نیاز دارد.

مصطفی حیدری رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: در دولت سیزدهم فرصت‌های مطلوبی ایجاد شده که استفاده از آن برای تسریع در روند توسعه شهرکرد ضروری است.

وی تاکید کرد: در این راستا باید نشست‌های تخصصی با مدیران کل دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری برگزار و نسبت به تصمیم‌گیری درخصوص بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود برای توسعه شهرکرد اقدام شود.

حیدری افزود: شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری از طرح‌های سرمایه‌گذاری با هدف توسعه در بخش‌های مختلف شهرکرد حمایت می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار