فرماندار شهرکرد با گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: همزمان با دهمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی ۸۹ طرح در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

عبدالعلی ارژنگ امروز جمعه در آیین افتتاح و بهره‌برداری طرح‌های دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان شهرکرد که با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، تاکید کرد: برای اجرای این طرح‌ها با ۱۲ کاربری ۶ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال از ردیف‌های مختلف بودجه‌ای تامین و هزینه شده است.

وی افزود: با افتتاح و بهره‌برداری این طرح‌ها از سوی ۳۱ دستگاه اجرایی زمینه اشتغال مستقیم ۶۴۷ نفر در شهرستان شهرکرد فراهم شد.


بیشتر بخوانید


ارژنگ تصریح کرد: راه‌اندازی و ارتقای ۱۲ سایت تلفن همراه، ساختمان پارک علم و فناوری، ساختمان شهرداری منطقه دو شهرکرد، ارتقای ظرفیت حمل و نقل عمومی شهرکرد، مسکن مددجویی، ساختمان اداری بنیاد نخبگان، مرکز ورزشی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و گلخانه از مهم‌ترین این پروژه‌ها به‌شمار می‌رود.

وی یادآور شد: در این روز همچنین به‌مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی عملیات اجرایی ساخت ۲۳ طرح جدید در شهرستان شهرکرد آغاز شد.

فرماندار شهرکرد اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌ها با اشتغال‌زایی ۳۶۱ نفر سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

ارژنگ گفت: اجرای شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب، توسعه اورژانس بیمارستان آیت‌الله کاشانی، کتابخانه نابینایان رودکی شهرکرد و تعدادی پروژه مدیریت شهری از مهم‌ترین طرح کلنگ‌زنی شهرستان شهرکرد در دهه فجر انقلاب اسلامی سال‌جاری به‌شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار