مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل گفت: مشگین‌شهر به عنوان یکی از مقاصد اصلی سفر در استان و کشور برای سفر‌های نوروزی ۱۴۰۲ آماده می‌شود.

حسن محمدی ادیب در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان مشگین‌شهر گفت:با نزدیک شدن به تعطیلات عید نوروز 1402 و تشکیل ستاد خدمات سفر شهرستان مشگین‌شهر، این شهرستان برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل می گوید: ستاد شهرستانی خدمات سفر به ریاست فرماندار تشکیل شده است و 10 کمیته این ستاد مشخص شده‌اند که وظایف آنها مشخص است و اقدامات لازم را قبل از شروع تعطیلات نوروزی انجام خواهند داد.

به گفته او، امسال با توجه به تقارن تعطیلات نوروزی با ماه مبارک رمضان احتمال شروع سفرها از نیمه اسفند ماه وجود دارد و لازم است که اقدامات لازم زودتر از موعد انجام شود.

فرماندار مشگین‌شهر نیز در این جلسه گفت: با توجه به ظرفیت‌های شهرستان مشگین‌شهر استقبال گردشگران در فصول پیک گردشگری از این شهرستان گسترده است و لازم است که با همکاری همه دستگاه‌ها برای استقبال از مسافران نوروزی آماده شویم.

ایرج بیگدلو می گوید: آماده‌سازی ورودی شهرها و معابر شهری با همکاری شهرداری‌ها، آماده سازی دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها، نظارت بر اصناف و ساماندهی خانه‌های اجاره‌ای از جمله موارد مهمی است که باید در دستور کار قرار بگیرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.