رویداد «اتم» با شعار «من یک اتم هستم» برای اولین بار ۸ اسفند ماه در استان قزوین برگزار می‌شود.

محمدحسین خوشبوئی دبیر اجرایی رویداد اتم  گفت: در جریان این رویداد به معرفی الگو‌ها و تجربه‌های موفق جوانان در حوزه‌های مختلف مانند کارآفرینی پرداخته خواهد شد.

خوشبوئی اضافه کرد: این رویداد در تمام استان‌های کشور با هدف روی کار آوردن حلقه‌های میانی و حل مشکلات مردم به‌وسیله خود مردم و در راستای جوان‌گرایی برگزار می‌شود.

خوشبوئی با بیان اینکه رویداد اتم به همت معاونت ورزش و جوانان و همچنین ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) در قزوین ۸ اسفندماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: استان قزوین استانی غنی به لحاظ منابع انسانی موفق است و تمام سعی ما این است که هیچ اتمی از قلم نیفتد.

وی اعلام کرد: در حال حاضر از طریق دستگاه‌های مختلف، ۲۵۰ اتم شناسایی شده اند و نفراتی هم از طریق ثبت نام در سامانه پیامکی در این طرح شرکت کرده اند.

دبیر اجرایی رویداد اتم اظهار کرد: افرادی که دارای تجربه حل مسئله هستند می‌توانند با ارسال جمله «من یک اتم هستم» به شماره پیامکی ۱۰۰۰۲۳۳۹ و یا در وب‌سرویس‌های www.AtomTv.ir و www.AtomIran.net در این رویداد ثبت‌نام کنند.

خوشبوئی گفت: چهره‌های موفق در حل مسئله، در شبکه قزوین معرفی خواهند شد و درنهایت سه چهره برتر به انتخاب مردم و داوران پس از تقدیر، در رویداد اصلی که در شبکه یک اجرا خواهد شد، شرکت داده می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.