فرماندار شهرستان بهار از میزبانی این شهرستان در ماه جاری برای اختتامیه جشنواره دفاع مقدس کشوری با حضور میهمانان خارجی خبر داد.

روح‌الله نباتی در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بهار گفت: برگزاری اختتامیه جشنواره دفاع مقدس در شهرستان بهار فرصت خوبی برای انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت شهرستان بهار است.

او با اشاره به اینکه اختتامیه جشنواره دفاع مقدس اسفندماه در شهرستان بهار به صورت کشوری و با حضور میهمانان خارجی برگزار خواهد شد، افزود: این جشنواره فرصت خوبی برای انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت شهرستان بهار است تا با نشان دادن فرهنگ ایستادگی، ایثار و مقاومت موجب عزت و عظمت این فرهنگ غنی در شهرستان شویم.

فرماندار شهرستان بهار با تأکید بر اینکه اثرگذاری جشنواره دفاع مقدس به جریان سازی بودن آن بستگی دارد، تصریح کرد: باید با استفاده از ایده و فکر همه کمیته‌ها و مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان تدابیر و اقدامات لازم برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره را به کار گیرند.

نباتی تأکید کرد: باید با استفاده از ظرفیت پیشکسوتان و صاحب‌نظران ایثار و مقاومت شهرستان بهار به بُعد تبلیغاتی و رسانه ای، فضاسازی محیطی و دیگر عوامل برگزاری این جشنواره به منظورمعرفی بُعد ایثار و شهادت و ارائه کار ماندگار با نما و دیدگاه جدید در این حوزه در استان توجه ویژه‌ای شود.

او تاکید کرد: میهمانان خارجی به طور قطع برای شهرستان در حوزه معرفی و نشان دادن توانمندی شهرستان می‌تواند بسیار مؤثر باشد که در همین رابطه استفاده از همه ظرفیت‌های شهرستان و استان از نقش مؤثری در آورده‌های مناسب این جشنواره برای همه برخوردار خواهد بود.

برچسب ها: دفاع مقدس ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.