مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان گفت: طی ایام نوروز، ۴۰ پایگاه امدادونجات ثابت و موقت هلال احمر، آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

صبح امروز اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی کمیته خدمات امدادونجات ستاد سفر‌های نوروزی ۱۴۰۲ با حضور اعضای این کمیته به میزبانی جمعیت هلال احمر استان کرمان تشکیل شد.

رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان و رئییس کمیته خدمات امداد و نجات در این جلسه گفت: ۴۰ پایگاه امداد و نجات ثابت و موقت هلال احمر در طول ایام نوروز آماده ارائه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی هستند.

او با اشاره به آمادگی بیش از ۵۰۰ امدادگر و نجاتگر هلال احمر در ارائه خدمات امدادی در ایام نوروز افزود: ۲۵ پایگاه ثابت و ۱۵ پایگاه موقت امدادونجات در محور‌های مواصلاتی و مسیر‌های پر تردد سراسر استان در ایام نوروز آماده باش هستند.

فلاح با اشاره به راه اندازی و برپایی پست‌های نوروزی جوانان هلال احمر در ورودی شهر‌های پرتردد و مسافرخیز استان کرمان بیان کرد: راه اندازی پویش (۳۰ – ۶۰) با محوریت پیشگیری از سوانح رانندگی حاشیه شهر‌ها با همکاری اعضای کارگروه امدادونجات سفر‌های نوروزی در ایام نوروز اجرا خواهد شد.

او تصریح کرد: پیشگیری از وقوع حوادث در ایام نوروز در قالب اجرای پویش بیان شده یکی از وظایف مهم کیمته خدمات امداد و نجات ستاد سفر‌های نوروزی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: ستاد استقبال از سفر‌های نوروزی ۱۴۰۲ از ۱۵ اسفندماه جاری آغاز می شود و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد یافت.

در این جلسه  نمایندگان اعضای کارگروه خدمات امدادونجات ستاد سفر‌های نوروزی نظرات و پیشنهادات دستگاه مربوطه برای ارائه خدمات با کیفیت و رفع نواقص مشکلات سال‌های گذشته را  ارائه کردند.

 این جلسه با حضور نمایندگان نیروی انتظامی، مدیریت بحران استانداری، جمعیت هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شهرداری، آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان و اداره کل هواشناسی استان برگزار شد.

برچسب ها: هلال احمر ، عید نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار