شانزدهمین پویش مطالعاتی انتشارات آستان قدس رضوی (به‌نشر) با عنوان «ماجرای دشت مرموز» ویژه نوجوانان در سطح ملی آغاز به کار کرد.

حسین سعیدی،مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی گفت: این پویش با محوریت مجموعه  سه جلدی «ماجرای دشت مرموز» نوشته محمد میرکیانی مرد هزار قصه ایران و نویسنده فعال حوزه کودک و نوجوان، از ۲۴ بهمن برگزار می‌شود.

او افزود: موضوع این مجموعه، استکبار ستیزی و لزوم آگاهی‌های سیاسی و اجتماعی است که به صورت غیرمستقیم و ناملموس برای مخاطب نوجوان مطرح می‌شود و نسخه صوتی کتاب هم پارسال در روز بصیرت توسط ایران صدا، رونمایی شد.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی  با بیان اینکه قهرمان این داستان‌ها حیوانات هستند و داستان از زبان آنان بیان می‌شود،ادامه داد: با این حال اتفاقات داستان، ساحت اجتماعی انسانی دارد، روباه‌ها شخصیت‌های منفی این مجموعه هستند که در هر قصه برای به دام انداختن دیگر حیوانات توطئه تازه‌ای انجام می‌دهند و باز‌ها قهرمان‌های این مجموعه هستند که در نهایت به یاری حیوانات ضعیف می‌آیند و روباه‌ها را شکار می‌کنند.

سعیدی، تهیه کتاب را به سه طریق، مراجعه به فروشگاه‌های کتاب انتشارات به‌نشر در مشهد و سراسر کشور، ارسال عدد ۶ به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۰۰۰ و مراجعه به سایت فروش اینترنتی کتاب این انتشارات به آدرس www.behnashr.com، اعلام کرد.

او تصریح کرد: با هدف ارج نهادن به افرادی که در این پویش مشارکت می‌‎کنند، جوایزی نقدی از جمله ۱۰۰ میلیون ریال برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.