۶۰۰ هزار لیترسوخت نفتگاز ماشین آلات برف روب ادارات کمک رسان چهارمحال و بختیاری، در خدمات رسانی به بازفت و موگویی و سایر شهرستان‌های استان به موقع ارسال و توزیع شد.

ساسان تیموری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: ۶۰۰ هزار لیتر سوخت نفتگاز ماشین آلات برف روب ادارات کمک رسان استان، در خدمات رسانی به بازفت و موگویی و سایر شهرستان‌ها به موقع ارسال و توزیع شد.

وی افزود: با توجه به شرایط جوی نامساعد در زمستان که مسدود شدن گردنه‌های ارتباطی، جاده‌های سخت گذر و محصور شدن روستا‌های بازفت و موگویی را به دلیل بارش برف در پی داشت، سوخت نفتگاز ماشین آلات برف روبی دستگاه‌های خدمات رسان شهرداری‌ها و راهدای استان در جهت کمک رسانی به شهروندان و روستا‌های محصور شده در برف، تأمین و با ارسال به موقع توزیع شد.


بیشتر بخوانید


تیموری اضافه کرد: انبار نفت سردار شهید سلیمانی و مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری با فعالیت ۲۴ ساعته بدون توقف سوخت مورد نیاز استان را با وجود بارش برف سنگین تأمین نمودند.

وی ادامه داد: در بازفت، موگویی و همچنین مصرف کنندگان فرآورده‌های نفتی سایر شهرستان‌های استان سردسیر چهارمحال و بختیاری که شب و روز‌های بسیار سردی را نسبت به سال‌های گذشته تجربه می‌کنند، در این زمستان با کمبود مواجه نبودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار