فرمانده انتظامی کرمان گفت: بیش از۹۳۳ کیلو گرم تریاک مخفی سازی شده زیر بار سنگ منگنز در یک کامیون عبوری از محور زاهدان ـ کرمان کشف شد.

 سردار عبدالرضا ناظری در حاشیه بازدید از مواد مخدر مکشوفه در محل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در جمع اصحاب رسانه گفت: بیش از ۹۳۳ کیلوگرم مواد مخدر از سوی  گروه ترانزیت مواد از استان های شرقی به مرکز کشور و احتمالا خارج از کشور در کامیون حاوی بارسنگ منگز، جاسازی شده بود.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی این کامیون به همت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و فراجا در شرق استان کرمان متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری راننده این کامیون به عنوان یکی از اعضای باند خبر داد و بیان داشت: دستگیری سایر اعضای فعال در این انتقال و تحویل گرفتن مواد در دستور کار است.

به گفته او از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۷۶ تن انواع مواد مخدردر استان کشف شده که نسبت به پارسال، کاهش داشته است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه کاهش کشفیات مواد مخدر دلایل زیادی دارد، تصریح کرد: در حوزه دستگیری مجرمان، عملیات ها و هلاکت اشرار مسلح کاهش نداشته ایم و یکی از دلایل کاهش کشفیات، ورود و انتقال موادمخدر به شکل های دیگر از مبدا و تغییر مسیر قاچاق است.

او  با بیان اینکه کمیته مقابله شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از کمیته های فعال در استان کرمان است، افزود:  نیروهای فراجا با تلاش ویژه خود  برای  ساماندهی معتادان متجاهر و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر به شکلی اقدام خواهند کرد که بیش از پیش شاهد رضایت مندی مردم از عملکرد پلیس در مبارزه با قاچاق مواد مخدر باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار