رئیس هیئت کشتی استان آذربایجان غربی گفت: هدفمان افزایش تعامل و همکاری بیشتر با فدراسیون کشتی است.

اسماعیل کیومرثی رئیس هیئت کشتی استان آذربایجان غربی در مورد هدف از برگزاری اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: با توجهی که مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد به استان آذربایجان غربی داشت، ۱۵ کشتی گیر به همراه ۵ مربی از استان در این اردو حاضر شدند که این موضوع به رشد و افزایش دانش کشتی گیران و مربیان کمک کرد.

وی با بیان اینکه تمام قد در کنار فدراسیون هستیم، ادامه داد: هر موقع فدراسیون صلاح بداند در کنارشان هستیم و از اینکه بتوانیم باری هر چند کوچک از دوش فدراسیون خوشحال می‌شویم و به دنبال افزایش تعامل و همکاری هیات با فدراسیون کشتی هستیم.

کیومرثی به برنامه‌های آینده هیئت کشتی استان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه برگزاری اردو‌ها در استان به سطح کیفی کشتی گیران و مربیان کمک می‌کند در برنامه داریم تا اردوی تیم ملی جوانان و نوجوانان را در سال آینده میزبانی کنیم.

رئیس هیئت کشتی استان آذربایجان غربی در مورد امکانات و زیرساخت‌های کشتی استان گفت: در ۱۷ شهرستان ۱۲ خانه کشتی مجزا داریم. در شهرستان‌های کشتی خیز مشکلی نداریم، اما در عوض چند شهرستان محروم داریم که فاقد امکانات هستند و انتظار داریم فدراسیون کشتی به این شهرستان‌ها نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

وی ادامه داد: بیش از ۴۰۰ میلیون برای اردوی جوانان هزینه شد و محل اسکان آن‌ها در یک هتل چهار ستاره بود. البته این هزینه‌ها با همکاری ورزشیاران اعم از بعضی از روسای هیئت کشتی شهرستان‌ها تامین شد و در واقع با هزینه شخصی این اردو را برگزار کردیم و خوشحالیم که به اذعان سرمربی تیم ملی، این اردو یکی از بهترین اردو‌های ملی پوشان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار