مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از فعالیت ۷۵ مرکز نیکوکاری تخصصی در استان خبر داد و گفت: بیشترین این مراکز با ۳۴ مورد در شاهرود فعالیت می‌کنند.

ذوالفقاری با اشاره به فعالیت ۱۶۱ مرکز نیکوکاری در استان سمنان، گفت: از مجموع کل مراکز نیکوکاری، ۷۵ مرکز به صورت تخصصی در استان مشغول به امور مرتبط با نیازمندان و خدمات به اقشار ناتوان جامعه هستند.

وی با بیان اینکه ۲۰ مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی در استان سمنان فعالیت دارد، افزود: در استان سمنان شاهد فعالیت ۱۶ مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال و ۲۰ مرکز تخصصی زکات در کنار پنج مرکز تخصصی درمانی هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه یک مرکز در حوزه تخصصی ازدواج و ۱۳ مرکز تخصصی دیگر در استان مشغول خدمت به نیازمندان است، گفت: فعالیت مراکز نیکوکاری با محوریت قرار گرفتن مردم و معتمدان محله در کمک به نیازمندان است و این مراکز نقش بسزایی در هم‌افزایی کمک‌های مردمی ایفا می‌کنند.

ذوالفقاری با بیان اینکه شناسایی فقرا و همچنین خیران و برقراری ارتباط بین این دو اصلی‌ترین وظیفه مراکز نیکوکاری است، بیان کرد: مراکز نیکوکاری علاوه بر نیازسنجی نیازمندان باید توانمندی‌های هر محله را نیز شناسایی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.