رویداد نیکوکاری دور بهشت در ۸۴ روز از میلاد حضرت زهرا (س) تا هفدهم فروردین ۱۴۰۲ میلاد امام حسن مجتبی (ع) در استان سمنان اجرا می‌شود.

این رویداد نیکوکاری را کمیته امداد امام خمینی استان سمنان با همکاری ۱۴ دستگاه اجرایی و نهاد‌های حمایتی و مرکز نیکوکاری در استان سمنان اجرا می‌کنند.

در آیین رسمی آغاز این رویداد نیکوکاری که با حضور نماینده  ولی فقیه در استان انجام شد، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی ایام ماه رجب را فرصت مناسبی برای کمک کردن به محرومان برشمرد و با بیان حدیثی در خصوص انفاق مال تصریح کرد بخش مهم اجرای این طرح تبلیغ و اطلاع رسانی است.

نماینده، ولی فقیه در استان استفاده از حمایت‌های مسئولان و ترویج و تبلیغ طرح در مساجد و آشنایی بیشتر مردم با نحوه اجرای رویداد را خواستار شد و گفت: آنچه که مسلم است در بین مردم نیکوکار استان بانیان خیر زیادی وجود دارند، اما باعثانی که سبب و زمینه جمع‌آوری کمک‌ها را فراهم کند و آن را به صورت هدفمند در اختیار جامعه هدف قرار دهند محدود هستند و باید با هم گرایی در زیرمجموعه چنین طرح‌هایی کمک‌های مردمی به دست محرومان برسد.

احمد ریواده معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان نیز در این مراسم با بیان اینکه یکی از مشکلات فعالت‌های خیرین پراکندگی خدمات و موازی کاری است با استقبال از این طرح هماهنگ، بر همکاری مجموعه دستگاه‌های اجرایی به منظور اثر گذاری رویداد تاکید کرد و قول همکاری داد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان در تشریح این طرح گفت: این رویداد به مدت ۸۴ روز اجرا می‌شود تا طبق برآورد‌های صورت گرفته حدود ۲۰ میلیارد تومان کمک‌های مردمی برای موضوعاتی نظیر؛ بهداشت و درمان، اشتغال، مسکن، لوازم ضروری منزل، جهیزیه، کمک‌های معیشتی، بسته‌های غذایی، کمک به خانواده زندانیان و نیز آزادسازی زندانیان تامین و هزینه شود.

محمد حسین ذوالفقاری افزود: استان سمنان با دارا بودن رتبه اول کشوری در قسمت رسیدگی خیرین به مددجویان از استان‌های شاخص است و این طرح ابتکاری با استفاده از شماره حساب‌های ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۱۳۱ و ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۳۸ و همچنین کد دستوری #۰۲۳۰*۷۷۸۸* در دسترس عموم مردم قرار دارد و خیران می‌توانند غیر از روش‌ها نیز در صورت تمایل بصورت حضوری با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری نیز در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار