حماسه آفرینی مردم در ۲۲ بهمن امسال دنیا را مبهوت کرد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ساری در آستانه عید بزرگ مبعث حضرت رسول (ص) به حضور باشکوه مردم ولایی در ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: ۲۲ بهمن مردم گل کاشتند، دنیا مبهوت و مستکبران خشمگین شدند از این همه حضور، نشانه خوشحالی امام عصر هم تجلیل، ولی فقیه از مردم بود.

او با بیان اینکه در کردستان که همه فکر می‌کنند همه ضد انقلاب هستند، گفت: حضور مردم در این استان ۱۰۰‌درصد بیشتر از گذشته بود و در مازندران ۳۰‌درصد حضور مردم بیشتر بود.

آیت الله لائینی گفت:مهم‌ترین خواسته پیامبر و امامان تقوا بود، عبادت هفت جز دارد که بهترین آن طلب حلال است، چون حلال عاقبت دارد و آن سرنوشت نیک است.

او افزود: هیچ‌کسی نسبت به خدا و دین منت ندارد، شهادت، مبارزه، استقامت و دفاع از سعادتی است که خدا به ما ارزانی داشته است.


امام جمعه ساری با تجلیل از مقام شهدای روحانی به ویژه شهید محلاتی؛ ثمره مجاهدت در راه دفاع از انقلاب اسلامی را تقدیم شهدای بسیجی و شهدای روحانی دانست و گفت: روحانیت نزدیک به ۴ هزار شهید و مازندران ۴۰۰ شهید در راه دفاع از کشور تقدیم نمود که شهید محلاتی یکی از آنهاست وحتما جای او با بزرگان و اوصیاست.


آیت الله محمدی لایینی افزود: حفظ آرمان‌های مقدس دینی، جمهوری اسلامی، ولایت فقیه، پاسداری از ارزش‌های ایثار و شهادت و قدردانی ازحماسه مردم باید نقشه راه همه باشد که در این راه، مسئولین مسئولیت سنگینی دارن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.