فرونشست و رانش زمین، مسدود شدن راه ها‌ی روستایی و آبگرفتگی معابر شهری آن روی سکه بارش برف و باران اخیر در استان اصفهان است.

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان درباره آخرین وضع امدادرسانی در مناطق مختلف استان اظهار کرد: در ورودی شهر بهارستان گروه‌های آتش نشانی، شهرداری، فرمانداری، شرکت آب و فاضلاب و پلیس راه استان عملیات تخلیه آب را انجام می‌دهند.


او با بیان اینکه به دلیل بارش‌های سنگین حفره‌هایی در ورودی بهارستان ایجاد شده افزود: اکنون تردد در این محل روان است و تیم‌های امدادی علاوه بر تخلیه آب، مشغول پر کردن حفره‌های ایجاد شده هستند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه بارش‌های دو روز گذشته موجب چند فرونشست در شهر اصفهان شده گفت: در خیابان وحید خط لوله فاضلاب و در دیگر مناطق شهر اصفهان فرونشست رخ داده که گروه‌های امدادی در حال کنترل این شرایط هستند.


شیشه‌فروش به مسدود بودن راه‌های بیش از ۱۶۰ روستا در استان هم اشاره و اضافه کرد: در بخش وردشت و پادنای سمیرم و در روستا‌های کَمِران و وِزوه فریدونشهر شبکه‌های برق و مخابرات قطع است و گروه‌های کارشناسی برای رفع این قطعی‌ها مشغول فعالیت هستند.


او افزود: در محور دشت‌بال و سرباز پادنای سمیرم نیز رانش زمین، منجر به ریزش کوه شده، اما خسارت جانی در پی نداشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار