استاندار اصفهان گفت: تا پایان فعالیت سامانه بارشی در ۴۸ ساعت آینده، استان باید در آماده باش کامل باشد.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در نشست مدیریت بحران استانداری اصفهان که به منظور بررسی نحوه مدیریت چالش‌ها در پی بارش برف و باران برگزار شد، اظهار امیدواری کرد: به واسطه بارش‌های اخیر در سال آینده شاهد شرایط مطلوب تری در حوزه‌های کشاورزی، دامی و محیط زیست استان باشیم.
او شرایط جوی کنونی را آزمونی برای مدیران و مسئولان دانست و بیان کرد: بایستی همانگونه که استان اصفهان در عرصه‌های مختلف مدیریتی الگوی کشور است در زمینه مدیریت بحران نیز نمونه باشد.


استاندار اصفهان تصریح کرد: نباید اجازه دهیم مردم به خاطر ترافیک در شرایط نامناسب عبور و مرور قرار بگیرند. از طرفی مسیر ۱۵۵ روستای استان به دلیل بارش برف و باران مسدود است در این شرایط روستاییان چشم انتظار مدیران و مسئولان هستند تا آن‌ها را یاری کنند.


مرتضوی تاکید کرد: تا پایان شرایط جوی که کارشناسان هواشناسی ۴۸ ساعت پیش رو را پیش بینی می‌کنند؛ استان آماده باش کامل خواهد بود و باید همه امکانات و بضاعت بخش دولتی و خصوصی را به میدان آورد.
او با بیان اینکه اجرای مصوبات ستاد مدیریت بحران استان الزامی است افزود: ابا دستگاه‌های دولتی و خصوصی خاطی که در این راه همراهی نکنند برخورد خواهد شد.
استاندار گفت: انتظار می‌رود تمام دستگاه‌ها با تمام قوا در میدان حاضر شوند و اجازه ندهند طعم شیرین بارش الهی به دلیل سوءمدیریت‌ها بر مردم تلخ شود.


به گفته مرتضوی قریب ۳۵۰ گروه جهادی و مردمی در مناطق غربی و جنوبی استان فعال هستند که جای قدردانی دارد، اما در ساعات آتی باتوجه به پیش بینی‌های هواشناسی باید این تلاش‌ها چند برابر شود تا مردم استان با مشکلات حادی مواجه نشوند.


مرتضوی عنوان کرد: وضع فعلی استان و نارسایی‌های موجود استان در سطح ملی انعکاس داده شده تا شهرستان‌هایی که درگیر مشکلات هستند احساس بی پناهی نکنند و این موضوع را دنبال خواهیم کرد.
او به آبگرفتگی سطح معابر نیز اشاره کرد و گفت: گلوگاه‌ها شناسایی و به سرعت برای رفع آن‌ها اقدام شود. برازنده اصفهان نیست که مردم با مشکلاتی این چنینی دست و پنجه نرم کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۵ ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
غرب استان رو بیخیال بشین امروز جاده بهارستان عدم مدیریت کاملا مشهود بود جاده قلعه شور پل زیر پل راه آهن غوغا بود اما دریغ از یک مسئول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
با این شرایط بی آبی آب زاینده رود را اینقدر باز کردید برای چه
کشاورز که هرچه میخاست بکارد کاشته بود و حالا هم با این بارش ها و بارندگی ها تر میشد این حجم از آب آن هم در زمستان چرا
چرا با روان مردم بازی میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
علت روشن است
اینا همه کاراشون برای تبلیغ خودشونه و هیچ کاری رو از روی درایت انجام نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
در مدیریت بحران میتوان سرآمد کشور بود در صورتیکه هر چه سریع تر برای بازگشایی مسیرهای روستاها و شهرهای شهرستانهای شمال غرب و غرب استان نیرو اعزام کرد و همه مناطق این شهرستانها را هر چه سریعتر بازگشایی کرد تا هیچ شهر و روستایی در محاصره برف نماند
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۲۶ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
گسیل امکانات و ماشین آلات سنگین را باید به مناطق پر بارش و شهرستانهای غرب استان افزایش باید داد و مسیرهای شهری و روستایی را هر چه زودتر بازگشایی کرد
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۲۰:۴۷ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
سلام
کارگران شهرداری پارکبانان دو روز تو این باران همش تو خیابان ستاد سیل
ای کاش انقد که ازشون کار میکشید همینجور بهشون حقوق می‌دادید یا حداقل رسمی میشدم قراردادی نصف پولش حقوق پیمانکار بخورد یکماه حقوق کارگر بدبخت نگه دارن بعد نصفه بهشون پول بدن ولی همیشه باید این کارگرها آماده باش باشن
آخر چرا کسی به فکر این مظلومهای جامعه نیست تورا خدا یه فکری به حالشون کنید کمترین حقوق بیشترین کار بدون امنیت شغلی رسمی بشن حداقل زیر نظر خود شهرداری باشن که پیمانکار حقوقشون نخورد ممنون از رسیدگی که انجام میدید سپاس