پس از ملاقات فوری فرماندار فریدونشهر با استاندار اصفهان مقرر شد طی چند روز آینده مقدمات راه اندازی مرکز درمانی در منطقه سخت گذر کلوسه فراهم شود.

محمدجواد صفا فرماندار فریدونشهر اظهار کرد: با دستور استاندار و مساعدت رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مقرر شد یک مرکز درمانی در روستای کلوسه فریدونشهر تجهیز و راه اندازی شود.


او با بیان اینکه نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای عقد تفاهم نامه احداث مرکز درمانی در روستای کلوسه به منظور پوشش روستاهای پشتکوه دوم بخش موگوئی، حضور می یابند افزود: مراحل اجرای این طرح در قالب تفاهم نامه بین فرمانداری فریدونشهر و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان انجام خواهد شد.


فرماندار فریدونشهر افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تامین آمبولانس و پزشک را تقبل می کند و احداث و تکمیل ساختمان این مرکز درمانی هم برعهده فرمانداری خواهد بود، ضمن اینکه زمین مورد نیاز برای احداث پانسیون پزشک را نیز اهالی روستا تامین می کنند.

صفا با اشاره به اینکه نبود پزشک و تجهیزات درمانی مشکلات بسیاری را برای جمعیت نزدیک به ۲ هزار نفری پشتکوه دوم فریدونشهر به دنبال داشته یادآور شد: بارش برف و مسدود شدن راه های ارتباطی در فصل زمستان این مشکل را مضاعف کرده و ۲ باب خانه بهداشت روستاهای کِلوسه و دورَک، نیز پاسخگوی نیاز اهالی این منطقه نیست.


او تصریح کرد: مطابق با دستور استاندار اصفهان همه مراحل احداث و تجهیز مرکز درمانی روستای کلوسه تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار