معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند این است که ما آرمان‌های شهدا و اهداف آنان را برای جامعه در قالب‌های مختلف تدوین و اطلاع رسانی کنیم.

ناصر نجفی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اشاره به جانفشانی شهدا در دوران دفاع مقدس گفت: هدف شهدا فقط ولایت، رضایت خداوند متعال و پاسداری و دفاع از مرز‌های کشور بود.

وی بیان کرد: سرکشی و دیدار با خانواده شهدا و شنیدن صحبت‌های آنان، ما را از آرمان و اهداف شهدا آگاه می‌کند.

وی در ادامه بر لزوم تبیین آرمان‌ها و اهداف شهدا برای نسل امروز تاکید کرد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند این است که ما آرمان‌های شهدا و اهداف آنان را برای جامعه در قالب‌های مختلف تدوین و اطلاع رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه اجر خانواده شهدا و ایثارگران کمتر از شهادت نیست، افزود: صبر و ایثار خانواده شهدا و ایثارگران ستودنی و قابل ستایش است و همه مدیران باید خانواده شهدا و ایثارگران را مورد تکریم قرار دهند.

وی گفت:دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به ساماندهی گلزار و یادمان‌های شهدا دارد و تاکنون اعتبارات خوبی در این راستا اختصاص یافته و بخشی از اعتبارات هزینه شده و برخی از یادمان‌ها نیز کار ساماندهی آن‌ها انجام شده است.

در پایان این نشست همه اعضا با حضور در مزار شهید گمنام واقع در استانداری ایلام، ضمن قرائت فاتحه به مقام این شهید والامقام ادای احترام کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.