وزیر راه و شهرسازی از بسیج تمام امکانات، نیرو‌های انسانی و ظرفیت‌های در اختیار وزارت راه و شهرسازی برای رفع مشکلات محور‌ها و معابر شهرستان کوهرنگ خبر داد.

مهرداد بذرپاش در گفتگو با شبکه خبر که همزمان با بازدید از مرکز مدیریت راه‌های این سازمان انجام شد، اظهار داشت: با بارش قابل توجه برف در چهارمحال و بختیاری و شهرستان کوهرنگ و با دستور رئیس جمهور و ابلاغ معاون اول او، در حال حاضر رئیس سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای به همراه وزیر کشور در منطقه حضور دارند.

وی با اشاره به این‌که ارتفاع برف در منطقه چلگرد به سه متر می‌رسد، افزود: پاکسازی معابر بر عهده شهرداری‌ها است، اما ما با امکانات و ظرفیت‌های در اختیار حاضر به همکاری با شهرداری‌ها و پاکسازی معابر هستیم.


بیشتر بخوانید


بذرپاش از استقرار و بکارگیری ۳۵۰ دستگاه ماشین آلات اعم از لودر، بولدوزر، گریدر، برف‌خور و کامیون در چهارمحال و بختیاری خبر داد و اضافه کرد: در راه‌های فرعی و اصلی برخی مناطق استان به علت ارتفاع برف و بر اثر سقوط بهمن اتفاقاتی رخ می‌دهد و همچنین در برخی معابر ارتفاع برف تجمیع شده به پنج تا شش متر می‌رسد که منجر به دفن شدن ماشین آلات می‌شود، اما با همه ظرفیت مشغول خدمت‌رسانی و پاکسازی معابر اصلی هستند.

وی با بیان این که در حال حاضر در محور‌های اصلی هیچ انسدادی نداریم، گفت: حدود ۲۵۰ روستا دچار انسداد شده بود که در حال حاضر بخش زیادی از این انسداد‌ها حل شده و با توجه به مشکلات در ۴۰ روستای اطراف چلگرد، تمرکز خدمت رسانی در حال حاضر در این منطقه است، همچنین در دو گردنه محور چلگرد به مسجد سلیمان گرفتگی سنگین برف وجود دارد که همکاران در این مناطق هم مشغول فعالیت هستند.

بذرپاش ابراز امیدواری کرد با بکارگیری تمام ظرفیت‌های موجود ظرف امروز و فردا موانع رفع و راه‌ها باز و امکان تردد مردم در این مناطق فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار