وزیر کشور در سفر به چهارمحال و بختیاری، دستور داد تا به تعداد نیاز بالگرد برای تسریع در امر امدادرسانی به مردم این استان اختصاص یابد.

وزیر کشور که به منظور بررسی میدانی وضعیت مناطق برف گیر چهارمحال و بختیاری امروز پنجشنبه به این استان سفر کرد، دستور داد تا به تعداد نیاز بالگرد برای تسریع در امر امدادرسانی به مردم این استان اختصاص یابد.

احمد وحیدی در نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران این استان افزود: این بالگرد‌ها به منظور توزیع اقلام ضروری نظیر آرد، مواد غذایی و لوازم بهداشتی در مناطق سخت گذر و محاصره در برف بزودی وارد استان می‌شود.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: همچنین تعدادی ماشین آلات و تجهیزات برف روب از استان‌های فارس، اصفهان و خرم آباد برای بازگشایی محور‌های روستایی به تجهیزات استان اضافه می‌شود.

در این نشست استاندار چهارمحال و بختیاری گزارشی از وضعیت راه‌های روستایی و نحوه امدادرسانی و خدمات رسانی به مردم استان به ویژه در شهرستان کوهرنگ ارائه داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۸:۳۹ ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
در استانهای کوهستانی باید شهرستانها کوچکتر و فاصله امکانات و خدمات رسانی ها کاهش یابند و در این استانها همچون استان ما چهارمحال و بختیاری باید راهداریها مجهز به وسایل و امکانات و تجهیزات و ماشین آلات سنگین بیشتری باشند شهرستان کوهرنگ واقع در استان چهارمحال و بختیاری یک شهرستان توریستی و ترانزیتی بین استانهای مرکزی و بنادر جنوبغرب و با روستاهای فراوان و صعب العبور است که وظیفه راهداری در تجهیز خود و مجهز بودنش را چند برابر میکند
آخرین اخبار