معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی به حدود ۵۰۰ خودرو گرفتار در برف و کولاک از ابتدای بهمن تاکنون خبر داد.

اکبر عیوضی معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه درباره ماموریت‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت : در اول بهمن ماه سالجاری تاکنون امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه با انجام عملیات‌های امدادی در ۱۰۵ حادثه موفق به ارائه خدمات و امدادرسانی به بیش از هزار و ۶۰۰ نفر شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه افزود: ۵۲ مورد حوادث جاده‌ای، ۲ مورد حوادث شهری، ۷ مورد کوهستان و سرما، ۲ مورد حوادث آب گرفتگی و حوادثی از قبیل توفان و خدمات حضوری و… بوده‌اند که توسط عوامل امدادی این جمعیت در استان خدمات ارائه شده است.

وی تصریح کرد: در خصوص امدادرسانی به حادثه دیدگان و نجات مصدومین، امدادگران و نجاتگران موفق به انتقال ۳۴ نفر به مراکز درمانی شدند.

عیوضی در رابطه با وضعیت اسکان اضطراری مسافران و افراد در راه مانده افزود: بیش از ۳۰ نفر در این مدت در پایگاه‌های جمعیت هلال احمر استان اسکان اضطراری داده شدند.

وی با بیان اینکه نیرو‌های امداد و نجات جمعیت استان برای امدادرسانی در تمامی ساعات شبانه روز در آمادگی کامل به سر می‌برند، گفت: در این بازه زمانی به تعداد ۴۹۱ دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه همچنین طی این مدت ۱۱ نفر در حوادث مختلف جاده‌ای و طبیعی جان خود را از دست دادند.

وی خاطرنشان کرد: امدادگران در ۲۴ پایگاه امدادونجات بین شهری و مراکز شعب به صورت شبانه‌روزی مستقر و آماده خدمات‌رسانی به هموطنان هستند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.