مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : سرنشینان ۳۸۰ دستگاه خودرو که در جاده‌های استان در برف و کولاک گرفتار شده بودند با تلاش امدادگران این جمعیت نجات داده شدند.

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : ورود یک سامانه بارشی به این استان موجب بارش برف در بیشتر محور‌های مواصلاتی استان شد که در مناطق کوهستانی و برفگیر بسیار سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در پی این بارش‌ها در سطح استان نجاتگران جمعیت هلال احمر استان به حالت آماده باش قرار گرفتند افزود: با تلاش امدادگران این جمعیت ۱۲۰ دستگاه خودرو با ۳۶۰ سرنشین که در محور‌های مواصلاتی شهرستان ثلاث باباجانی گرفتار برف و کولاک شده بودند، رهسازی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اضافه کرد: علاوه بر این تعداد ۵۰ دستگاه خودرو نیز با ۱۵۰ سرنشین در مسیر تازه آباد به ازگله و ۲۱۰ دستگاه خودرو نیز با ۲۱۰ سرنشین در محور تازه آباد به شیخ صله، مسیر روستا‌های وانی سر و ظلمه سور توسط نجاتگران این جمعیت امداد رسانی شدند.

محمدی تاکید کرد: شهروندان از تردد و مسافرت غیر ضرور خودداری کرده و در صورت حضور در جاده‌های استان حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه حادثه یا گرفتار شدن در برف و کولاک با شماره تلفن گویای ۱۱۲ جمعیت هلال احمر بصورت شبانه روز تماس بگیرند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.