فرماندار رضوانشهر بر ضرورت تشدید بازرسی‌ها و نظارت بر بازار در قالب کمیته اقدام مشترک تأکید کرد.

سید نادر صفوی میرمحله، فرماندار رضوانشهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار و کمیته اقدام مشترک این شهرستان گفت: تأمین به موقع کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالا‌ها و نظارت و بازرسی بر واحد‌های صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است.

او افزود: با توجه به همزمانی نوروز امسال با ماه مبارک رمضان، مدیریت در کنترل قیمت‌ها و نظارت بر بازار به صورت مستمر صورت گیرد و از افزایش غیرقانونی و بی ضابطه قیمت‌ها جلوگیری به عمل آید و با متخلفان مطابق قانون برخورد جدی شود.

فرماندار رضوانشهر تصریح کرد: با توجه به ورود مسافران نوروزی از نیمه دوم اسفند به استان گیلان و شهرستان، آمادگی و پیش بینی‌های لازم از سوی اعضای ستاد تنظیم بازار در بخش بازار و تامین موادغذایی صورت گیرد.

صفوی همچنین با اشاره به رعایت موارد بهداشتی و کیفیت پخت نان در نانوایی‌ها بر نظارت بیشتر در این خصوص تأکید کرد و خواستار برخورد با متخلفان شد.

او با بیان اینکه بازار نقش مهم و کلیدی در رابطه با تأمین نیاز مردم دارد، گفت: اعضای ستاد تنظیم بازار ضمن تشدید بازرسی‌ها و نظارت در قالب کمیته اقدام مشترک بر بازار و کنترل قیمت‌ها با اخلال گران در بازار طبق قانون برخورد جدی کنند.

شهرستان رضوانشهر در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.