رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: امواج ناپایدار که با خود بارش خفیف برف به همراه دارد، جنوب آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد.

اردلان محمدپور رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: این امواج ناپایدار بارشی از اواخر وقت امروز به تدریج وارد منطقه شده و تا روز پنجشنبه به فعالیت خود به صورت افزایش ابر و در برخی نقاط به صورت بارش خفیف برف و وزش باد ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به تداوم کاهش دمای هوا تا پایان هفته جاری در آذربایجان‌غربی افزود: در شبانه روز گذشته چالدران با حداقل دمای منفی ۱۸ درجه سانتی‌گراد سردترین شهر استان بود و حداقل دمای هوا در تکاب به منفی ۱۷ درجه سانتی‌گراد و پیرانشهر منفی ۱۴ درجه سانتی‌گراد رسید.

رئیس اداره هواشناسی مهاباد اضافه کرد: در این مدت حداقل دمای هوا در نقده و اشنویه به منفی ۱۱ درجه سانتی‌گراد، مهاباد و میاندوآب منفی هشت درجه سانتی‌گراد، بوکان و شاهین دژ منفی هفت درجه سانتی‌گراد و سردشت هم به منفی پنج درجه سانتی‌گراد رسید.

به گفته محمدپور، در شبانه روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای پنج درجه سانتی‌گراد گرمترین شهر این استان بود ضمن اینکه در همین مدت دمای هوا در مهاباد بین منفی ۹ و صفر درجه سانتی‌گراد ثبت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.