رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: ۱۳۶۲ فقره تصادف، روز گذشته، گزارش شد.

سرهنگ علی مولوی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان اظهار کرد: ۴۵۰ فقره تصادف از صبح تا ظهر روز گذشته _سه‌شنبه بیست‌وپنجم بهمن‌_ به پلیس راهور گزارش شد که این تعداد تا شب گذشته به ۱۳۶۲ فقره رسید.


او با اشاره به ادامه بارش‌ها تا امروز گفت: اکنون با وجود بارندگی، وضع تردد در کلانشهر اصفهان عادی است و مشکل خاصی برای عبورومرور وجود ندارد.


رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان با بیان اینکه عوامل پلیس راهور در شهر حضور دارند و به روان‌سازی ترافیک کمک می‌کنند یادآور شد: بارندگی منجر به کاهش دید می‌شود و رانندگان باید از سلامت خودروی خود قبل از خروج از خانه اطمینان حاصل و برف پاک‌کن‌ها و آج لاستیک‌ها را بررسی کنند.


سرهنگ مولوی با تأکید بر اینکه از ترمز‌های ناگهانی باید خودداری کرد، ادامه داد: منتقل نکردن خودرو‌ها به منتهی‌الیه خیابان‌ها و معابر پس از تصادف، از عواملی است که منجربه کندی عبورومرور و ایجاد گره‌های ترافیکی می‌شود.
او با بیان اینکه بنابر قانون در صورت قابل انتقال بودن خودرو‌ها پس از تصادف، خودرو‌ها باید به منتهی‌الیه سمت راست هدایت شوند، اضافه کرد: در صورتی که خسارت تصادفات کمتر از ۲۰ میلیون تومان و مقصر مشخص باشد، رانندگان در صورت توافق با یکدیگر می‌توانند برای گرفتن خسارت به بیمه مراجعه کنند و نیازی به حضور مأموران پلیس نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار