مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: درپی بارش سنگین برف و باران راه ارتباطی ۱۵۵ روستای استان اصفهان مسدود شد.

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش برف در شهرستان‌های مختلف استان اظهار کرد: در شهرستان فریدونشهر به دلیل بارش‌های هفته گذشته و اخیر شاهد انباشت برف هستیم و در ارتفاعات منطقه پشت‌کوه تا دو متر برف باریده است.

او افزود: به دلیل شدت کولاک حرکت لودر و بولدوزر در آن منطقه با مشکل مواجه و راه ۶۰ روستا در منطقه پشت‌کوه مسدود شده است.


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: در دو روز گذشته امکانات اضطراری از جمله دارو به منطقه ارسال و خودرو‌های لودر، بولدوزر و ماشین‌های کمکی از اداره راهداری برای بازگشایی مسیر اعزام و از سایر شهرداری‌ها نیز برای این مناطق کمک گرفته شده است.

به گفته شیشه‌فروش به محض رفع شرایط جوی بالگردها، محموله‌هایی را برای تامین مایحتاج اهالی و خوراک دام منتقل می‌شود.

او با بیان اینکه محدودیت‌هایی برای تردد در شهرستان سمیرم اعمال شده گفت: کمربندی سمیرم به دولت‌قرین تا خروس‌گلو به دلیل حضور کامیون‌های تک محور ساعاتی مسدود شده بود و اکنون مسیر وردشت تا پادنای سمیرم مسدود است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در مجموع مسیر ۱۵۵ روستای استان مسدود است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
در استان اصفهان با اینهمه ماشین آلات سنگین نباید روستاها و شهرهایی در محاصره برف بمانند هر چه سریعتر برای بازگشایی مسیرهای روستایی و شهرهای غرب استان تلاش شود تا دیدی منفی از استانمان در کندی خدمت رسانی و ارسال تجهیزات و برفخورها و برف روب و غیره ثبت نگردد