کسب تندیس بهترین کارگردانی هنرمند گیلانی در جشنواره ایتالیا

هنرمند گیلانی محمود اریب، برنده جایزه و تندیس بهترین کارگردانی فیلم کوتاه در جشنواره بین‌المللی فیلم کاستل ایتالیا شد.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: فیلم کوتاه «نوشیدن رویا» اثر محمود (حامد) اریب، فیلمساز گیلانی برنده جایزه و تندیس بهترین کارگردانی در جشنواره بین‌المللی فیلم کاستل ایتالیا شده است.

این فیلم کوتاه به کارگردانی حامد اریب و تهیه کنندگی مهیار قاسمی‌پور، جایزه و تندیس بهترین کارگردانی فیلم کوتاه را در این جشنواره بین المللی کسب کرده است.

این فستیوال «Castiellë Soulplace Film Festival» یک رقابت بین المللی با نمایش سینمایی برای فیلمسازان از سراسر جهان است که در شهر Castelpetroso (مولیز، ایتالیا) اتفاق میفتد و هدف آن؛ کمک به استعداد‌های مستقل سینما و فیلمسازان برای نمایش آثار مستقل و حرفه‌ای آنان بر روی پرده نقره‌ای سینما است.

«نوشیدن رویا» روایت تجربه خارق‌العاده مردی است که یک روز عادی را آغاز می‌کند، ولی در ادامه با نوشیدن یک جرعه از قهوه روزانه‌اش در رویایی عجیب گرفتار می‌شود و هر جرعه برایش یک تجربه عجیب را رقم می‌زند.

فیلم کوتاه «نوشیدن رویا» در ژانر تجربی - تخیلی تولید شده و مدت زمان آن ۵ دقیقه است.

این فیلم کوتاه پیش از این؛ برگزیده فستیوال فیلم اوستیا - ایتالیا و برنده جایزه بهترین تولید فیلم کوتاه در فستیوال صوفیه در بلغارستان نیز شده بود.

عوامل فیلم کوتاه «نوشیدن رویا» عبارتند از:

نویسنده و کارگردان (حامد اریب)، تهیه‌کننده (مهیار قاسمی‌پور)، مدیر فیلمبرداری (حسین بدرطالعی)، مدیر تولید و صحنه (فاطمه مهدی‌پور)، دستیار کارگردان (مجتبی راسخ نژاد)، دستیار تهیه (پرهام کاظمی)، صدابردار (احمدرضا محمدی)، روابط عمومی (متین تغابنی)، طراح لوگو (بابک عاطفی)، لوگوموشن (مبین آویژگان)، بازیگران (وحید تقی‌زاده، سونیا رهنورد، سمانه کلانتری).

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.