اختتامیه نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت

آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت امروز در تالار مرکزی این شهر برگزار شد.

یاسر محجوب، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت امروز در اختتامیه نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه این شهر گفت: این جشنواره با هدف فرهنگ‌سازی و تعالی فرهنگی جامعه و نیز پرداختن به موضوعات مختلف آموزش شهروندی با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران برگزار شده است.

او با اشاره به اینکه ۱۲۰ فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای به دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت ارسال شد، افزود: با رأی هیئت داوران ۴۲ اثر به جشنواره راه یافت و از صاحبان ۱۰ اثر تجلیل شد.

به گفته رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، ۵۵ نفر از ۱۹ استان کشور در نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت شرکت داشتند.

محجوب با اشاره به اینکه این جشنواره از صبح روز جمعه ۹ دی با اکران مردمی و دانش آموزی آغاز به کار کرد، گفت: در نخستین روز این جشنواره پس از برگزاری ۲ کارگاه آموزشی، شرکت کنندگان از خانه و آرامگاه میرزا کوچک بازدید کردند.

او افزود: آثار ارائه شده در این جشنواره شامل فیلم، مستند، پویانمایی، موبایلی با موضوع رعایت حقوق شهری، آسیب‌های اجتماعی و زیبایی‌های شهری بود.

هیئت داوران نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت خانم‌ها نسرین بابایی، الهه گل محمدی و نواب احمدی و داوران نادر معصومی، حمید ابراهیمی، میکائیل دیانی و فخر موسوی بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.