مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: سهم اشتغال استان در سال جاری ۳۳ هزار و ۵۱۳ شغل بود که تاکنون ۴۰ هزار و ۶۳۰ شغل در سامانه معادل ۱۲۰ درصد تحقق یافت.

فرزاد پیشکاری در جلسه هماهنگی برگزاری جشن‌های اشتغال در کردستان اظهار داشت: دولت سیزدهم اهتمام جدی برای ایجاد شغل و کاهشی بیکاری و ایجاد یک میلیون شغل را طی یکسال در دستور کار قرار داده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان خاطرنشان کرد: اشتغال متولی خاصی در کشور ندارد و در بحث اشتغال ادارات باید اهتمام زیادی داشته باشد.

او بیان کرد: وزارت کار در جهت ایجاد اشتغال برنامه‌ها و سیاست‌ها و راهبردی تدوین کرده و در استان نیز با همت مدیران استانی کاری جهاد صورت گرفت و اتفاقات مثبتی رخ داد و باعث شد نشاط و تحرک در بازار کار میان جوانان به ویژه تحصیل کرده‌ها ایجاد شود و در معیشت خانواده و جامعه تاثیرگذار باشد.

پیشکاری گفت: سهم اشتغال استان در سال جاری ۳۳ هزار و ۵۱۳ شغل بود که تاکنون تعداد ۴۰ هزار و ۶۳۰ شغل در سامانه رصد ثبت شده که تحقق بیش از ۱۲۰ درصدی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان خاطرنشان کرد: از این تعداد ۷ هزار و ۴۴۲ سهم شهرستان سنندج بود که ۷ هزار و ۵۹۹ شغل در سامانه رصد و معادل تحقق ۱۰۲ درصدی ثبت شد.

او افزود: نظارت و پایش و شفاف‌سازی با توجه به تاکید مدیران و وزارتخانه به صورت متمرکز انجام می‌شود و در استان نیز نظارت.‌های میدانی و حضوری صورت گرفته است.

پیشکاری ادامه داد: به همت ۷ کارگروه اشتغال استانی و ۱۴۰ کارگروه اشتغال شهرستانی یک کار جهادی شکل رفت و توانستیم امروز سربلند سهم استان را تحقق ببخشیم.

او در پایان اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی مظلوم واقع شده و زیرساخت‌های توسعه بسیاری در دورترین نقاط فراهم شده و در این همایش‌ها جهت بیان دستاورد‌های نظام استفاده می‌شود.

برچسب ها: اشتغال ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.